دقت کردی

بعضی روزها خیلی واست با ارزشند..
و سعی میکنی اون روز رو خراب نکنیو به بهترین نحو ازش لذت ببری
مثلا عید که میشه
سعی میکنی تا میتونی بهت خوش بگذره و خوشحال باشی
یا روزی که تولدته...
یا حتی تولد دوستت..

تا حالا فکر کردی چرا بعضی روز ها مهم هستند؟؟
شاید واسه اینکه
اگه امسال عید رو از دست بدی..
دیگه تا سال بعد هیچ روزی عید نیست
یا اگه امسال تولد نگیری، باید یک سال صبر کنی
شاید چون این روز ها سالی یک بار تکرار میشند با ارزشند.. نه؟
یعنی هر ۳۶۵ روز یک بار!
حالا اگه یک روزی باشه که تو تمام عمرت فقط یک بار تکرار بشه..
چقدر برات با ارزشه؟؟ چقدر سعی میکنی اون روز بهت خوش بگذره و لذت ببری؟!!
چقدر سعی میکنی اون روز رو مثل یه روز عالی برای خودت رقم بزنی؟؟
میخوام یه مژده بهت بدم، میدونستی فردا روز خیلی مهمیه؟؟
یه روز خیلی با ارزش.
بزار قبلش یه چیزی رو برات میگم
تو زمانی که من دارم این متنو مینویسم..
فردا برام یه روز بزرگه.. یه روز فوق العاده 
اخه تنها یک بار قراره تو عمرم تکرار شه، باید حواسم باشه فردا رو خراب نکنم..
میدونی فردا چه روزیه؟؟ فردا جمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ هستش 

فردا چه روزیه؟
فردا جمعست.. آره هفته ی بعد هم جمعه هستش.. هفته ی بعدشم هست
فردا آبان ماه هستش.. خوب کلی روز دیگه هم هست که آبان باشه
اما فردا یه فرقی با بقیه ی روز ها برام داره
فردا ۱۴ آبان ۱۳۹۴ هستش.. هرچقدر هم که روز ها بگذره، من دیگه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ندارم.. من فقط همین یکی رو دارم
پس، باید حواسم باشه فردا رو خراب نکنم.. اخه من چندبار دیگه میتونم جمعه ۱۴آبان ۹۴ رو تجربه کنم؟؟
من فقط همین یک ۱۴ آبان ۹۴ رو دارم.. پس هرگز نباید بزارم هدر بره.. با به چیزی باعث شه روزم خراب شه..
من باید یه ۱۴ آبان فوقالعاده بسازم..

 

راستی میدونستی.. فردا هم یه روزه با ارزشه..
فکر نکنم قرار باشه فردای تو دوباره تکرار شه
انتخاب با خودته...

دیگه هیچ فردایی مثل فردای پیش روت نیست..